Sesje Gier Fabularnych
12:00
Wawerski Dzień z Grami Fabularnymi, 2 edycja - 28 czerwca 2025 r.
12:00
?
Trudne tematy na sesji:
Przemoc, horror, trudne wybory moralne, zdrada, szaleństwo,
Bezpieczeństwo na sesji:
Rozmowa przed sesją, Rozmowa po sesji,
BHS: Red, Yellow, Green
Zbliża się urodzinowe przyjęcie, u zaprzyjaźnionej wam pary arystokratów. To idealny moment, macie szansę przypieczętować układ lub wspólny biznes, o który staraliście się w ostatnich miesiącach. Wśród gości są Wasi zacięci rywale, równie bliscy gospodarzom. To komplikuje sprawy, nieprawdaż?
Trzeba będzie uważać, by w trakcie tańców i toastów nie stanąć jakiejś arystokratycznej żmii na ten przysłowiowy ogon, by nie skomplikować bardziej tego towarzyskiego równania. A jeśli przy okazji uda się pogrążyć tych, którzy depczą wam po piętach, to tylko plus.
Zagrajcie, by wcielić się w rolę nadprzyrodzonej arystokracji, rządzącej dzielnicami niemal współczesnego miasta, by sprawdzić, jak to jest, dzielić i rządzić, w świecie po Apokalipsie.
Trudne tematy na sesji:
Apokalipsa, przemoc, polityka, seksualność
Bezpieczeństwo na sesji:
Rozmowa przed sesją
12:30
Gracze wcielą się w członków Straży, policji Ankh‑Morpork.
Ich drużyna została skierowana do rozwiązania
zagadki włamania do Słonecznego Schroniska dla
Chorych Smoków prowadzonego przez lady Ramkin.
Trudne tematy na sesji:
Brak
Bezpieczeństwo na sesji:
Karta X
Imperium Klingonów agresywnie podchodzi do wtrącania się w jego sprawy.
A sprawy Klingonów zwykle kuszą federacje do reakcji.
Konflikt jest nieunikniony - choć kto wie, może uda się przekonać wojowników do odłożenia rozlewu krwi na dalszy plan...
Romulanie jeszcze zdążą zapłacić za swe występki.
Trudne tematy na sesji:
Brak
Bezpieczeństwo na sesji:
Karta X
Baron von Traken, weteran wielu wojen w służbie Imperium, wyprawił właśnie wielkie łowy w Puszczy Altwald, aby uczcić osiągnięcie pełnoletniości przez swego syna Adalberta. Ale Adalbert i grupa jego młodych przyjaciół odłączyli się od innych uczestników i nie wrócili w umówionym dniu. Co gorsza, nad koronami drzew widziano z oddali dymy pożaru. Baron wysyła więc drużynę zaufanych najemników, by odnalazła i przyprowadziła do domu jego zaginionego syna.
Trudne tematy na sesji:
Przemoc, morderstwo, krwawa ofiara, dylematy moralne
Bezpieczeństwo na sesji:
Rozmowa przed sesją
Witajcie w mieście, które spędza sen z powiek każdemu, kto śni o jego skarbach. Zaginiona cywilizacja Zukundu w niezbadanej, pełnej tajemnic przeszłości dżungli Kush, Darfar i Keshan. Miasto-pałac z wysokimi murami na rozległym jeziorze głęboko w środku tropikalnego lasu. Teraz to wy jesteście jedynymi, którzy znają dokładną drogę do Zukundu... i jego skarbca.
Trudne tematy na sesji:
Przemoc wobec Zwierząt, Horror, Presja, Brutalność, Graficzne Opisy.
Bezpieczeństwo na sesji:
Rozmowa przed sesją, Rozmowa po sesji, Red, Yellow, Green
Las Alder to piękna ostoja dzikiej przyrody, położona w samym sercu Kaedwen. Co ciekawe, większość leśnego obszaru nigdy jeszcze nie została zbadana. Tajemniczość tego miejsca jednocześnie przyciąga, jak i odstrasza. Powiadają, że kto raz zabłądzi w lesie, ten nigdy z niego nie wraca.
Zdaniem mieszkańców pobliskich osad to właśnie miało się przytrafić pewnej grupie młodocianych poszukiwaczy przygód. Żądna wrażeń młodzież postanowiła zlekceważyć rady starszyzny i wybrać się w przygodę, która może kosztować ich życie.
W obliczu pradawnego zagrożenia miejscowym nie pozostaje nic innego niż prosić o pomoc wiedźmina.
Czas sprawdzić, co faktycznie kryje się w głębi lasu.
Trudne tematy na sesji:
Brutalność, manipulacja, poczucie zagrożenia
Bezpieczeństwo na sesji:
Karta X
14:30
Wcielcie się w STRAŻ! STRAŻ!, Ankh‑Morpork. Zostaniecie skierowani do rozwiązania "tajemnicy zagadki" włamania do Schroniska dla Chorych Smoków prowadzonego przez lady Ramkin. Podczas śledztwa będziecie odkrywać, jak ciekawie jest podążać za tropami rozsianymi po całym mieście. Mam nadzieję, uda wam się trafić do gazety jako dzielna STRAŻ! STRAŻ!, a nie jak ostatnia grupa do nekrologu... (Nie umiem jeszcze MÓWIĆ W TEN SPOSÓB więc uniknijmy Śmierci ;)
Trudne tematy na sesji:
Angielskie poczucie humoru, prawie nie oceniające spojrzenia MG,
pożary, śmierć?
Bezpieczeństwo na sesji:
Rozmowa przed sesją
Załoga U.S.S. Challenger odbiera sygnał SOS z Cressidy — górniczego miasta na Kizomic VI. Na miejscu okazuje się, że mieszkańcom zagraża tajemniczy i przerażający atak obcych form życia. Podczas walki o ocalenie miasta załoga zmierzy się z dramatycznymi wyborami, zuchwałymi manewrami ratunkowymi i trudnymi decyzjami moralnymi, gdy ewakuacja cywilów staje się wyścigiem z czasem. Czy zaryzykujesz złamanie Pierwszej Dyrektywy, aby powstrzymać zagładę? Czy odkryjesz prawdziwe pochodzenie obcej grozy? Stań do walki i zdecyduj o losie Kizomic VI!
Trudne tematy na sesji:
Obce formy życia, lęk wysokości
Bezpieczeństwo na sesji:
Rozmowa, Przerwa, Karta X
16:30
Miasto Koppersdorf cierpi z powodu nieustających burz i wezbrania rzek.
Okoliczne kopalnie miedzi zalało, musiały wstrzymać wydobycie. Mieszkańcy myślą już o porzuceniu domów i o szukaniu szczęścia w innych rejonach Imperium.
Bogowie chyba się uwzięli, i ciskają na okolicę kolejnymi nawałnicami.
A może sprawa ma znacznie bardziej przyziemne wyjaśnienie? I co wspólnego z tą historią mają krasnoludy, które jakiś czas temu wędrowały przez Koppersdorf?
=================
W czasie przygody można się spodziewać trochę miejskiego śledztwa, szczypty wędrówek w dziczy i trochę badania starych podziemi.
Trudne tematy na sesji:
Przemoc (walka), istoty nadprzyrodzone
Bezpieczeństwo na sesji:
Karta X
Jesteście wiernymi i lojalnymi sługami Imperium Ludzkości. Takich jak wy są miliardy. Na Finrax IX jesteście pierwszą i ostatnią linią obrony. Wasza determinacja jest równie ważna jak wasz ekwipunek. Kiedy wasi towarzysze giną na froncie, wy dostajecie inne zadanie. 3 godziny temu odebrano wiadomość ze świątyni położonej głęboko w okupowanym terytorium. Do tej pory myślano, że została ona stracona. Waszym zadaniem jest dostać się do niej i upewnić się, że relikt który się w niej znajduje nie dostanie się w ręce wroga. Nie jest to misja, która może się nie powieść. Imperator was chroni! Imperator was strzeże!
Trudne tematy na sesji:
Wojna, przemoc, gore, faszyzm, ksenofobia
Bezpieczeństwo na sesji:
Rozmowa przed sesją, Karta X
17:00
Gracze wcielą się w członków Straży, policji Ankh‑Morpork.
Ich drużyna została skierowana do rozwiązania
zagadki włamania do Słonecznego Schroniska dla
Chorych Smoków prowadzonego przez lady Ramkin.
Trudne tematy na sesji:
Brak
Bezpieczeństwo na sesji:
Karta X
Imperium Klingonów agresywnie podchodzi do wtrącania się w jego sprawy.
A sprawy Klingonów zwykle kuszą federacje do reakcji.
Konflikt jest nieunikniony - choć kto wie, może uda się przekonać wojowników do odłożenia rozlewu krwi na dalszy plan...
Romulanie jeszcze zdążą zapłacić za swe występki.
Trudne tematy na sesji:
Brak
Bezpieczeństwo na sesji:
Karta X
Gracze jako agenci Imperium mają zbadać nowy, niebezpieczny narkotyk o nazwie „Słodycz”,
powstrzymać stojący za nim spisek i czemuś więcej co skrywa się w cieniu. Misja obejmuje śledztwo w mieście-kopcu Ostrium, infiltrację kryminalnej organizacji oraz finałową konfrontację z nieznanym...
Trudne tematy na sesji:
Presja, Brutalność, Graficzne Opisy, Przemoc, Intryga
Bezpieczeństwo na sesji:
Rozmowa przed sesją, Rozmowa po sesji,
Karta X
W dżungli otaczającej Anvilgard można ostatnio napotkać przepiękne białe i żółte kwiaty. Miasto walczące z napierającą na nie roślinnością ma sprawdzone sposoby na radzenie sobie z niechcianą florą. A jednak w tym wypadku będzie musiało sięgnąć po pomoc Duszosplecionych.
Trudne tematy na sesji:
Zatrucie, choroby, niszczenie przyrody
Bezpieczeństwo na sesji:
Rozmowa po sesji, Karta X
Żrąca atmosfera to ekscytująca przygoda wprowadzająca do Imperium Maledictum, odpowiednia dla każdej grupy graczy, w której drużyna świeżych lub względnie niedoświadczonych bohaterów rozpocznie niebezpieczne śledztwo w Sektorze Machariańskim.
Akcja przygody rozgrywa się w kopcu Rokarth – rozciągającej się aż po horyzont, oszałamiającej swoim ogromem, potężnej strukturze zbudowanej w równej mierze z plastali i skałobetonu, co z niedoli. Patron zlecił swoim Agentom odnalezienie i zlikwidowanie źródła niezarejestrowanej substancji biochemicznej zwanej Gratis. W trakcie śledztwa drużyna wpadnie jednak na trop złowrogiej intrygi, a pójście tą zdradliwą ścieżką ujawni, że źródło substancji jest o wiele mroczniejsze, niż mogłoby się wydawać.
Trudne tematy na sesji:
Presja, Brutalność, Graficzne Opisy, Przemoc, Intryga
Bezpieczeństwo na sesji:
Rozmowa przed sesją, Rozmowa po sesji, Red, Yellow, Green
Wreszcie możecie odpocząć po długiej acz dość spokojnej podróży z Sushan. Zlecenie, które przyjeliście od uczonego z tegoż miasta, wydaje się być do tej pory dosyć bezproblemowe. Do miejsca gdzie powinien znajdować się interesujący go przedmiot został Wam ledwie dzień drogi. Ale zanim wyruszycie pomiędzy gorace piaski pustyni, macie przed sobą całkiem miły w perspektywie wieczór w oazie. Cień palm i zimna woda wprost ze studni zapraszają do odpoczynku a egzotyczne tancerki z popasającej tu również karawany, własnie szykują się do występu. (możliwe że opis zostanie zmodyfikowany)
Trudne tematy na sesji:
Przemoc, horror, trudne wybory moralne, zdrada, szaleństwo,
Bezpieczeństwo na sesji:
Rozmowa przed sesją, Rozmowa po sesji,
BHS: Red, Yellow, Green
19:00
Gracze wcielą się w członków Straży, policji Ankh‑Morpork.
Ich drużyna została skierowana do rozwiązania
zagadki włamania do Słonecznego Schroniska dla
Chorych Smoków prowadzonego przez lady Ramkin.
Trudne tematy na sesji:
Brak
Bezpieczeństwo na sesji:
Karta X
Załoga U.S.S. Challenger odbiera sygnał SOS z Cressidy — górniczego miasta na Kizomic VI. Na miejscu okazuje się, że mieszkańcom zagraża tajemniczy i przerażający atak obcych form życia. Podczas walki o ocalenie miasta załoga zmierzy się z dramatycznymi wyborami, zuchwałymi manewrami ratunkowymi i trudnymi decyzjami moralnymi, gdy ewakuacja cywilów staje się wyścigiem z czasem. Czy zaryzykujesz złamanie Pierwszej Dyrektywy, aby powstrzymać zagładę? Czy odkryjesz prawdziwe pochodzenie obcej grozy? Stań do walki i zdecyduj o losie Kizomic VI!
Trudne tematy na sesji:
Obce formy życia, lęk wysokości, zagrożenie katastrofą
Bezpieczeństwo na sesji:
Rozmowa, Przerwa, Karta X
21:00 - Zamykamy